Zadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysuZadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysuZadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysuZadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysu
Bądźmy elastyczni, pozostawiajmy im wybór (fot. Helder Almeida/Fotolia)

Zadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysu

Zadowolić smart shoppera – nie tylko w czasach kryzysu
Maciej Kraus

Maciej Kraus

-

dyrektor, FernPartners

Maciej Kraus

Maciej Kraus

dyrektor
FernPartners

Jak nie tracić klientów w okresie kryzysu, ale i wykorzystywać możliwości, jakie niosą ze sobą okresy ożywienia gospodarczego? Rozwiązaniem na pewno nie są ciągłe rozpaczliwe próby cięcia kosztów.

Według najnowszych prognoz NBP (wrzesień 2013) polska gospodarka najgorsze ma już za sobą. Chociaż z kryzysu nie wychodzi tak szybko, jak początkowo zakładano, ekonomiści są zdania, że będzie lepiej.
Wiele firm zastanawia się:

Czy koniec kryzysu oznacza, że Polacy będą przywiązywać mniejszą wagę do cen?
Czy klienci zapomną o kryzysie i wrócą do dawnych nawyków zakupowych?
Co może stanąć na drodze do poprawy rentowności?
Co robić, by odpowiednio wykorzystać ożywienie gospodarcze?

Sporo będzie zależało od tego, jak działające nad Wisłą firmy przygotują się na wyjście Polski z kryzysu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja