Wirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyskiWirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyskiWirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyskiWirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyski

Wirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyski

Wirtualna rzeczywistość, prawdziwe zyski
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Reklamy zdominowały Internet w wersji desktopowej i mobilnej. Powoli zadomawiają się w smartwatchach i innych smartrzeczach. Nadchodzi jednak nowa platforma dla nich – wirtualna rzeczywistość.

Wirtualna rzeczywistość może wciąż wydawać się czymś bardzo odległym. Wystarczy jednak spojrzeć na statystyki, aby przekonać się, że to niesłuszne przekonanie. Obecnie już ponad milion użytkowników ma dostęp do urządzeń, które pozwalają zanurzyć się w cyfrowym świecie.

Fakt, na razie to w większości geekowie technologii, ale z każdą chwilą coraz więcej rozwiązań trafia pod strzechy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się