Proste, niezwykle trafne idee, wykorzystanie zaskoczenia oraz skuteczność przekazu, która przynosi laury w branżowych konkursach. To właśnie cechy kampanii Kit Kata. A chyba największym sukcesem marki jest to, że swoim narzędziem promocji uczyniła japońską pocztę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na szczególną uwagę zasługują kampanie reklamowe marki Kit Kat przeprowadzane w Japonii. Firma Nestlé nie tylko wprowadziła na tamtejszy rynek kilkaset smaków batonika, ale też sprawiła, że stał się on sztandarowym produktem dystrybuowanym przez krajową pocztę.
Pomysł Nestlé oraz agencji JWT polegał na wykorzystaniu gry słów: nazwa Kit Kat przypomina brzmieniem japońską frazę „kitto katsu”, czyli „na pewno zwycięży”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.