E-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcjeE-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcjeE-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcjeE-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcje
Co będzie zwiększało sprzedaż? (fot. Warakorn/Fotolia)

E-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcje

E-commerce w retailu – część 1: analityka i predykcje
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Choć rynek e-commerce w Polsce rośnie dynamicznie, nadal wartość przeciętnego koszyka zakupowego jest wielokrotnie mniejsza niż na rynkach rozwiniętych. To zrozumiałe w kontekście siły nabywczej Polaków. Wiele jednak można jeszcze poprawić: począwszy od identyfikacji punktów styku z klientem, przez przemyślenie procesu zakupowego on- i off-line, po sposoby analizy prawdziwych potrzeb konsumenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja