Kim pan jest, panie Armstrong?Kim pan jest, panie Armstrong?Kim pan jest, panie Armstrong?Kim pan jest, panie Armstrong?
Czasem nawet mistrzowie od reputacyjnych katastrof są bezradni (kadr ze spotu Nike)

Kim pan jest, panie Armstrong?

Kim pan jest, panie Armstrong?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W Ameryce wynajęty przez Lance’a Armstronga duet specjalistów od PR, nazywanych „mistrzami od katastrof”, próbuje wyciszyć skandal i uratować jego reputację. Wszyscy inni nie mają wątpliwości: pod względem wizerunkowym Armstrong jest skończony.

Publiczne wyznanie grzechów przez Armstronga w telewizyjnym programie Oprah Winfrey wywołało sensację. Od wybuchu afery związanej z oskarżeniami o doping siedmiokrotny zwycięzca wyścigu Tour de France, legenda kolarstwa, unikał jakichkolwiek wystąpień.

W listopadzie opublikował tylko na Twitterze zdjęcie, na którym widać, jak zrelaksowany leży w otoczeniu wiszących na ścianach, oprawionych w ramki koszulek za zwycięstwa w najsłynniejszym z kolarskich wyścigów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się