Kampania w 60 sekund - Marketing przy Kawie
Kampania w 60 sekundKampania w 60 sekundKampania w 60 sekundKampania w 60 sekund

Kampania w 60 sekund

Kampania w 60 sekund
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Chwile kreatywnej posuchy obezwładniają nawet najbardziej płodne umysły. Nie dziwi więc fakt, że mali przedsiębiorcy, dla których dodatkowym utrudnieniem jest ograniczony budżet na promocję, przeżywają katusze, próbując samodzielnie skonstruować efektywną kampanię. Australijscy innowatorzy zapewniają jednak, że marketing jest w istocie dziedziną dostępną dla największego laika, a mechanizmy jej działania da się pomieścić w trzech taliach kart.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja