Dziesięć lat „I'm lovin' it”Dziesięć lat „I'm lovin' it”Dziesięć lat „I'm lovin' it”Dziesięć lat „I'm lovin' it”

Dziesięć lat „I’m lovin’ it”

Dziesięć lat „I'm lovin' it”
AdvertisementAdvertisement
Jerzy Danilewicz

Jerzy Danilewicz

-

Jerzy Danilewicz

Jerzy Danilewicz

McDonald's – mimo gorszych wyników finansowych w ubiegłym roku – pozostaje jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie. Także jego sztandarowy slogan reklamowy zajmuje czołowe lokaty w rankingach popularności.

Slogan reklamowy, który zjada konkurencję

W tym roku minie dziesięć lat, od kiedy ofertę McDonald’s promuje na świecie slogan „I’m lovin’ it”. Kampania zaczęła się we wrześniu 2003 roku w Niemczech, pod hasłem „Ich liebe es”. Do propagowania anglojęzycznej wersji zaangażowano m.in. popularnego wówczas piosenkarza, Justina Timberlake’a.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się