Jezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzieJezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzieJezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzieJezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzie
Buddy Christ i „cuda czyniąca” promocja Phones4U

Jezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzie

Jezus obiecywał cudowny interes. Ale już nie będzie
Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

-

Bartosz Styrna

Bartosz Styrna

Symbole religijne w reklamie pojawiają się od dawna. Trudno się zresztą temu dziwić. Religia, taka czy inna, to część kultury, zawierająca zresztą kluczowe dla niej narracje, tropy, z których twórcy każdej epoki czerpią garściami. Dla twórców przekazów reklamowych sięgnięcie po jej motywy to jeden ze sposobów, by pobudzić emocje odbiorców. Tym razem emocje jednak wzięły górę i reklamujący telefony komórkowe Jezus musiał zniknąć z brytyjskiej prasy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się