Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji ZJak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji ZJak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji ZJak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Influencerki prezentują crocsy od znanej projektantki (kadr ze spotu Christian Cowan x Crocs)

Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z

Jak wyśmiewane crocsy stały się ulubioną marką generacji Z
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Furora, jaką zrobiły crocsy, ale też chodaki innych marek w ostatnich latach, nie wynika ze szczególnego wizerunku zbudowanego przez poszczególne brandy. Bardziej z wyrazistej i atrakcyjnej ekspresji kulturowej.

Marka Crocs padła niedawno ofiarą własnego sukcesu. Przypomnijmy: w internecie spadła na nią krytyka i oskarżenia o hipokryzję, gdy okazało się, że jej wyjście z Rosji po wybuchu wojny było częściowe. Dziennik „Kommiersant” poinformował, że crocsy znowu pojawią się w moskiewskich sklepach. Będą oficjalnie sprzedawane za pośrednictwem firmy założonej przez byłego szefa lokalnego oddziału, który odkupił rosyjski biznes marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja