Nazwiska takie jak Gaultier, Lagerfeld czy Lacroix kojarzą się przede wszystkim z modą, luksusem i wyższą półką. Nikogo nie dziwi, gdy sygnują perfumy czy tworzą linie luksusowych kosmetyków. A co, jeśli wielcy projektanci zaczynają współpracę z Coca-Colą?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W marcu 2012 roku Jean Paul Gaultier został mianowany nowym dyrektorem kreatywnym Coca-Coli Light. Jako osoba odpowiedzialna za kreacje artystyczne marki stworzył limitowaną edycję butelek oraz spoty reklamujące napój.
Na opakowaniach zaprojektowanych przez Gaultiera znalazły się desenie i motywy dobrze znane z jego twórczości: poziome niebiesko-białe pasy i gorsety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |