Jak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepszeJak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepszeJak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepszeJak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepsze
Umiejętnie wesprzyj e-mail SMS-em. Efekt powinien być dobry (fot. Pixabay)

Jak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepsze

Jak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepsze
Eliza Gniadek

Eliza Gniadek

-

content designer, FreshMail

Eliza Gniadek

Eliza Gniadek

content designer
FreshMail

Tworzy treści online, głównie na blogu. Tworzy szablony newsletterów. Ma doświadczenie w dziedzinie social media i e-commerce. Zafascynowana nowymi i niestandardowymi formami promocji w internecie.

Marketing pędzi w zawrotnym tempie. Stale pojawiają się nowe trendy, a zaraz w ich miejsce wskakują następne. Social media, wideo, podcasty, influencer marketing… Trudno za tym wszystkim nadążyć. Dziś złapmy chwilę oddechu z kawą w dłoni. Bo e-mail marketing i SMS marketing, choć uważane za dinozaury, wciąż mają w sobie moc.

To zadziwiające, że w erze zaawansowanych technologii sukces mogą zapewnić ci dwa kanały komunikacji wymyślone dekady temu. Pierwszy z nich, e-mail,  powstał w 1965 roku. Z kolei jego młodszy partner, SMS marketing dobiega właśnie trzydziestki. Słodka tajemnica tkwi m.in. w tym, że większość konsumentów ma dziś smartfony podłączone 24 godziny na dobę do internetu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się