Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?
Dobierz rozwiązania do potrzeb biznesu (fot. Fotolia)

Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?

Marketing automation – poznaj narzędzie od podstaw. Na które funkcjonalności warto zwrócić uwagę?
Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

-

wspólnik, MA Pro

Ewelina Krajewska

Ewelina Krajewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Współtworzyła koncepcję i koordynowała wdrożenie narzędzi MA w GK Neonet i Pixers. Certyfikowany partner wielu znanych dostawców platform marketing automation, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

-

wspólnik, MA Pro

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

Aleksandra Czapiewska neé Kijewska

wspólnik, MA Pro

W marketingu pracuje od 2007 r. Zafascynowana dziedziną marketing automation i możliwościami, jakie przynosi nowa technologia. Certyfikowany partner Google oraz wielu znanych dostawców platform MA, m.in. SalesManago, Edrone i Sarehub.

Przeczytałeś poprzedni tekst na temat MA w Marketingu przy Kawie? W takim razie poznałeś lub przypomniałeś sobie znaczenie pojęcia marketing automation. Znasz też choćby namiastkę możliwości, jakie niesie z sobą automatyzacja w marketingu. Załóżmy, że teraz zastanawiasz się: „Która z dostępnych platform zaspokoiłaby potrzeby mojej firmy?”. Czas zatem na szczegóły dotyczące funkcjonalności tego typu narzędzi, ich wdrożenia oraz zastosowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się