Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?
Okładka książki Łukasza Kosuniaka „Marketing automation krok po kroku” (wyd. Grupa Marketer, 2023)

Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?

Jak wybrać skuteczne i odpowiednie narzędzie marketing automation?
Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

-

praktyk i konsultant marketingu B2B

Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

praktyk i konsultant marketingu B2B

Specjalizuje się w projektowaniu oraz automatyzacji procesów marketingowych. Dzieli się wiedzą podczas zajęć z marketingu B2B w Akademii Leona Koźmińskiego, w swoim podcaście „Business Marketer”, na konferencjach i w prasie specjalistycznej: m.in. „Marketerze+”. Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „Abc marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, from the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy strategii marketingu B2B” i „#SocialSellingMaster”.

Chcesz zautomatyzować działania marketingowe i sprzedażowe? Wdrażasz system marketing automation lub zamierzasz to zrobić? Chcesz to zrobić sprawnie, bez problemów i nieplanowanych kosztów? O tym wszystkim przeczytasz w mojej najnowszej książce „Marketing automation krok po kroku”. W tym artykule przyjrzę się bliżej narzędziom do automatyzacji marketingu. Nie będzie to inżynierski opis technologii, lecz raczej przegląd ich rodzajów i różnic, jakie między nimi występują. Moim celem jest pomóc Ci w wyborze optymalnego narzędzia do Twojej firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja