Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?
Starannie rozważ decyzję o wdrożeniu marketing automation (il. źr. Convertis)

Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?

Co to jest marketing automation – czy go potrzebujesz?
Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

-

dyrektor zarządzający, Convertis

Grzegorz Frątczak

Grzegorz Frątczak

dyrektor zarządzający
Convertis

Doświadczony manager z dyplomem MBA, coach, a także podcaster. W podcaście „Rozmowy na zapleczu”, wspólnie z właścicielami i managerami e-sklepów, wymienia się doświadczeniami zawodowymi. To pełne konkretu dyskusje o prowadzeniu e-biznesu.

Każdy marketingowiec i e-commerce manager styka się z pojęciem marketing automation pewnie co najmniej raz w tygodniu. Wydaje się, że temat jest opisany w sieci z każdej strony. A jednak zastanawiająco wiele osób zarządzających sklepami internetowymi zadaje w grupach branżowych pytania: „Czy warto wdrożyć to narzędzie?”, „Czy mój sklep jest już na to gotowy?”. Można więc przypuszczać, że ciągle brakuje jasnej odpowiedzi na te właśnie kwestie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja