Stało się! Wybrałeś i wdrożyłeś w firmie narzędzie do automatyzacji marketingu. Teraz korzystaj z jego cennych możliwości. Ale po jakie konkretnie rozwiązania sięgnąć, by otrzymać świetny zwrot z inwestycji? Skąd czerpać pomysły? Jak przekuwać czas i energię w efektywne projekty? Oto przykład, który cię zainspiruje.Narzędzia automatyzacji mogą być nieocenioną pomocą dla specjalistów marketingu w najróżniejszych branżach. Przejdźmy do konkretów – na pierwszy ogień idą kosmetyki.
Omówimy możliwości wykorzystania MA, przyjmując założenie, że doszło do pełnej integracji z platformą, a firma może korzystać z wszystkich funkcjonalności dostępnych na rynku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.