Jak sprostać wymaganiom pokolenia Milenium - Marketing przy Kawie
Jak sprostać wymaganiom pokolenia MileniumJak sprostać wymaganiom pokolenia MileniumJak sprostać wymaganiom pokolenia MileniumJak sprostać wymaganiom pokolenia Milenium

Jak sprostać wymaganiom pokolenia Milenium

Jak sprostać wymaganiom pokolenia Milenium
Nowe ogólnoświatowe badania przeprowadzone przez The Economist Intelligence Unit i firmę Genesys (należącą do grupy Alcatel-Lucent) pokazują, że większość firm zmaga się z problemem dostosowania własnej polityki do oczekiwań nowej fali klientów, którzy określani są mianem pokolenia Milenium. Celem badania było pokazanie, jak klienci urodzeni w latach 1982 – 2001 będą wpływać na ogólne trendy w obsłudze klienta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja