Jak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobićJak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobićJak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobićJak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobić
Czy reklamy sprowadzają ci dobry ruch na stronę? Sprawdź to, nie ulegaj pozorom (fot. Pixabay)

Jak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobić

Jak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobić
Olga Feokistova

Olga Feokistova

-

content marketer , Ringostat

Olga Feokistova

Olga Feokistova

content marketer
Ringostat

Autorka artykułów o digitalu, publikowanych w dużych mediach o biznesie. Od 2016 r. pracuje w Ringostat, ukraińskiej platformie do śledzenia połączeń, telefonii i analityki internetowej. Pisze teksty dotyczące reklamy cyfrowej, kontekstowej i zwiększania konwersji na stronie. Studiowała dziennikarstwo na Odeskim Uniwersytecie Narodowym im. I. I. Miecznikowa.

Z niedowierzaniem oglądasz szczyty swojego ruchu w Google Analytics? Telefony dzwonią tak często, że konsultanci wprost nie nadążają z ich odbieraniem? Nie spiesz się z radością. Zawsze jest ryzyko, że twoje reklamy generują nieodpowiedni ruch i tylko marnujesz budżet. Jak wykryć i zażegnać taki problem? Przeczytaj.

Po czym można poznać, że emitowane reklamy faktycznie sprowadzają na stronę nieodpowiedni ruch? Wskazują na to przede wszystkim następujące cztery symptomy:

Wysoki współczynnik odrzuceń.
Nagły wzrost natężenia ruchu, którego nie można wyjaśnić.
Dziwne połączenia telefoniczne.
Duży ruch z sieci reklamowej Google, który nie przekłada się na zamówienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja