Z niedowierzaniem oglądasz szczyty swojego ruchu w Google Analytics? Telefony dzwonią tak często, że menedżerowie wprost nie nadążają z ich odbieraniem? Nie spiesz się z radością. Zawsze jest ryzyko, że twoje reklamy generują nieodpowiedni ruch i tylko marnujesz budżet. Jak wykryć i zażegnać taki problem? Przeczytaj.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po czym można poznać, że emitowane reklamy faktycznie sprowadzają na stronę nieodpowiedni ruch? Wskazują na to przede wszystkim następujące cztery symptomy:
Wysoki współczynnik odrzuceń.
Nagły wzrost natężenia ruchu, którego nie można wyjaśnić.
Dziwne połączenia telefoniczne.
Duży ruch z sieci reklamowej Google, który nie przekłada się na zamówienia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.