Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić) - Marketing przy Kawie
Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)

Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)

Inteligentna czy/i* ciekawa? (*niepotrzebne skreślić)
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

W ramach zgłoszenia do konkursu KTR team kreatywny reprezentujący agencję reklamową S4 przygotował projekt reklamy, jaka mogłaby promować Mensę, organizację skupiającą osoby z najwyższym ilorazem inteligencji. Treść plakatu nasuwa skojarzenie z adresem internetowym, którego bezsensowna wydawać by się mogło forma nabiera sensu, gdy pod każdą zaprezentowaną literę podłożymy jej poprzedniczkę w alfabecie. Wtedy zamiast x otrzymamy w, zamiast n – literę m i tak dalej, aż do uzyskania pełnego adresu: www.mensa.org.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja