10 wyzwań, które stoją przed RTB10 wyzwań, które stoją przed RTB10 wyzwań, które stoją przed RTB10 wyzwań, które stoją przed RTB

10 wyzwań, które stoją przed RTB

10 wyzwań, które stoją przed RTB
Jacek Serwin

Jacek Serwin

-

Jacek Serwin

Jacek Serwin

Według ostatnich danych IDC, działania wykorzystujące mechanizmy Real-Time Bidding w marketingu odsłonowym będą najszybciej rosnącym segmentem e-marketingu. Będą one rosły szybciej aniżeli wideo czy media społecznościowe. Jest jednak kilka problemów, które trzeba będzie rozwiązać.

Globalne wydatki na działania marketingu online bazujące na integracji, automatyzacji, licytacji i optymalizacji procesu reklamowego mają wynieść prawie 14 miliardów dolarów w 2016 roku. Ponadto za niespełna 4 lata 20% działań marketingu display w Internecie ma należeć właśnie do RTB.

Dzięki tego rodzaju mechanizmom wydawcy dbający o swoją treść oraz budowanie społeczności mogą liczyć na wysokie stawki za każdą odsłonę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się