Według ostatnich danych IDC, działania wykorzystujące mechanizmy Real-Time Bidding w marketingu odsłonowym będą najszybciej rosnącym segmentem e-marketingu. Będą one rosły szybciej aniżeli wideo czy media społecznościowe. Jest jednak kilka problemów, które trzeba będzie rozwiązać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Globalne wydatki na działania marketingu online bazujące na integracji, automatyzacji, licytacji i optymalizacji procesu reklamowego mają wynieść prawie 14 miliardów dolarów w 2016 roku. Ponadto za niespełna 4 lata 20% działań marketingu display w Internecie ma należeć właśnie do RTB.
Dzięki tego rodzaju mechanizmom wydawcy dbający o swoją treść oraz budowanie społeczności mogą liczyć na wysokie stawki za każdą odsłonę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.