RTB (Real-Time Bidding) to aukcje w czasie rzeczywistym o pojedyncze powierzchnie reklamowe na rynku reklamy odsłonowej. Reklamodawca ma w tym modelu możliwość trafnego alokowania budżetów, precyzyjnego kierowania przekazu, personalizowania kreacji reklamowych i korzystania z dobrodziejstw globalnego zasięgu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Licytując w RTB, reklamodawca nabywa indywidualną odsłonę w czasie rzeczywistym, wie zatem, do kogo kieruje reklamę i ile to dokładnie kosztuje. Kupowanie odsłon odbywa się w systemie aukcyjnym, co w praktyce oznacza, że reklamodawcy licytują się o konkretnego internautę i o to, czyją reklamę de facto on zobaczy.
W porównaniu do tradycyjnej metody zakupu powierzchni – RTB to zupełnie nowe podejście.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.