Hetero dla homo - Marketing przy Kawie
Hetero dla homoHetero dla homoHetero dla homoHetero dla homo

Hetero dla homo

Hetero dla homo
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Wydawałoby się, że całkowita wizualna prostota czy rezygnacja z eksponowania np. nagości to wyznaczniki reklamy stonowanej, nie budzącej żywszych i sprzecznych opinii. Nic podobnego: grupa Lowe GGK wzbudziła ostatnio spore kontrowersje swoją reklamą warszawskiego minihotelu (właściwie mieszkania do wynajęcia), skierowaną do społeczności gejowskiej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja