All inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisyAll inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisyAll inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisyAll inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisy

All inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisy

All inclusive – pomysł, komunikacja, kompromisy
Paweł Bartnik

Paweł Bartnik

-

Paweł Bartnik

Paweł Bartnik

Współpraca agencji kreatywnych z samorządami nie należy do łatwych. Nie zawsze też kończy się pełnym sukcesem, niemniej podejmowanych prób na pewno będzie coraz więcej. Samorządy lokalne stają przed wyzwaniem rozdysponowania unijnych dotacji na promocję regionów, a budowanie marki miejsca różni się zasadniczo od budowania parkingu... Jedna z lekcji wspólnego tworzenia oraz bolesnych kompromisów dotyczyła promocji uzdrowiskowych gmin Dolnego Śląska – tworzenia identyfikacji wizualnej i hasła dla projektu unijnego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja