Hamster jazz-band w reklamieHamster jazz-band w reklamieHamster jazz-band w reklamieHamster jazz-band w reklamie
Zespół koncertuje, liczba odsłon rośnie

Hamster jazz-band w reklamie

Hamster jazz-band w reklamie
Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

-

Beata Wasylkiewicz

Beata Wasylkiewicz

„Chomiczki! Jakie słodkie! Hej, ale one tak grają naprawdę?” – w ten sposób można by streścić sedno zjawiska, które napędzało mechanizm niedawnej promocji wody Drench na rynku brytyjskim. Nieważne, że związek treści komunikatu z produktem i marką trudno jest uchwycić. Nawet absurdalność sugestii, że pojone mineralną chomiki nabierają bystrości pozwalającej na zagranie jazzowego kawałka, nie ma większego znaczenia. Zabawa to zabawa!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja