Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?
Trzeba mieć w zarządzie ludzi od marketingu. Zwłaszcza w niepewnych czasach (fot. Pixabay)

Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?

Zarząd nie liczy się z marketingiem. Dlaczego tak jest i jak to zmienić?
Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

-

Piotr Golczyk

Piotr Golczyk

W ciągu ostatnich lat był odpowiedzialny za marketing operacyjny w globalnej spółce IT. Zbudował i prowadził kilkudziesięcioosobową wewnętrzną agencję digitalowo-kreatywną. Wcześniej był związany z agencjami reklamowymi oraz największym w Polsce portalem internetowym. Propagator automatyzacji marketingu, decyzji podejmowanych na podstawie danych, nowoczesnego zarządzania oraz rozliczania się marketingu z efektów biznesowych. Prywatnie ojciec dwóch synów, fascynat AI, nowoczesnego budownictwa, prozy S. Lema i P.K. Dicka. Autor książki „Jak zbudować efektywny dział marketingu”

Musisz poświęcić trochę więcej niż minutę, żeby poznać wszystkie powody tej sytuacji. Ale nie żałuj czasu. Jeśli zweryfikujesz swoje myślenie o marketingu, faktycznie ruszysz z biznesem do przodu.

Dlaczego zarząd nie liczy się z marketingiem? Źródłem tej sytuacji jest zupełnie niewłaściwy sposób pojmowania marketingu w wielu firmach. Streszczam go (za Johnem Hoffmire) w poniższych akapitach. Od tego zaczniemy.

Marketing nie dostarcza prawdziwej, realnej wartości dla firm. Bo trudno nazwać wartością manipulowanie klientami – a tym się on przecież zajmuje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się