Gapowicz zawsze ubezpieczony - Marketing przy Kawie
Gapowicz zawsze ubezpieczonyGapowicz zawsze ubezpieczonyGapowicz zawsze ubezpieczony

Gapowicz zawsze ubezpieczony

Gapowicz zawsze ubezpieczony
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Rocznie polskimi autobusami, tramwajami, trolejbusami i metrem przemieszczają się 4 miliardy pasażerów. Z braku komunikacyjnych alternatyw rzesza ta przyjmuje kolejne ogłoszenia o podwyżkach biletów z cichą rezygnacją. Skoro petycje i grupka niezadowolonych mieszkańców pod urzędem miasta nie mają wielkich szans, by wpłynąć na zmianę decyzji władz, może sami użytkownicy środków transportu powinni obniżyć koszty dojazdu do pracy i szkoły? Taką inicjatywę podjęto w kilku szwedzkich i fińskich miastach, gdzie poprzez ubezpieczenia na wypadek „wpadki” pasażerowie otwarcie zachęcani są do jazdy na gapę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja