Festiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventówFestiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventówFestiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventówFestiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventów
Opracowany scenariusz trzeba poddać wielu próbom (fot. Pixabay)

Festiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventów

Festiwal szans – rady dla organizatora stref marek podczas eventów
Jacek Kiziński

Jacek Kiziński

-

business development director, Horeca Group

Jacek Kiziński

Jacek Kiziński

business development director
Horeca Group

Współtwórca i współwłaściciel Horeca Group. Agencja działa od 2004 r., od 2011 organizuje na festiwalu w Gdyni strefę marki Heineken. Tworzy też wydarzenia takie jak „Orbit. Jedz, Pij, żuj”, program CSR marki Żywiec Zdrój „Po stronie natury”, Reebok Fit Shop, Danoners World Cup czy The Drivers Fuel Challenge dla Volvo Trucks. Przygotowała strategię dla m.st. Warszawy – Dzielnica Wisła „To się nosi nad Wisłą” oraz wiele wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych.

Podczas tegorocznego festiwalu Open’er swoje strefy miały m.in. marki Black & White (Tchibo), Heineken i Żywiec. Event marketingowym doświadczeniem dzieli się ich organizator, Horeca Group.

Coraz więcej marek inwestuje w działania marketingowe podczas dużych wydarzeń plenerowych. Nie są to wyłącznie festiwale muzyczne. Ważne stają się wydarzenia filmowe, a przyszłość można wróżyć też niezagospodarowanym jeszcze festiwalom literackim.

To okazja do spotkania z klientami w chwilach relaksu i odpoczynku oraz w pozytywnie kojarzącym im się otoczeniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się