Styczeń 2018. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować lot: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.Potem okazuje się, że przebukowano ją na samolot, który już odleciał. Obsługa nie uwzględniła stref czasowych. Po dalszych perypetiach znajoma pisze: „Pierwszy e-mail, jaki mi spłynął po odzyskaniu sieci, był od KLM. Customer Satisfaction Survey. »Please kindly take the time to fill it in«. Oh, I will, trust me, I will”.
Linie lotnicze KLM znane są z uroczych filmików, w których demonstrują swoją wyjątkową dbałość o klientów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.