W służbie konsumentaW służbie konsumentaW służbie konsumentaW służbie konsumenta
Podróż najlepiej odbywać z kimś rzetelnym i zaufanym (fot. VisualHunt.com)

W służbie konsumenta

W służbie konsumenta
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Styczeń 2018. W Holandii wichury. Znajoma wylądowała przymusowo nie na tym lotnisku, na którym miała przesiadkę. Chce przebukować lot: „System mówi, że pani właśnie leci. Nie mogę pani pomóc, dopóki pani nie wyląduje. Oczywiście w systemie”. Lot był do Omanu.

Potem okazuje się, że przebukowano ją na samolot, który już odleciał. Obsługa nie uwzględniła stref czasowych. Po dalszych perypetiach znajoma pisze: „Pierwszy e-mail, jaki mi spłynął po odzyskaniu sieci, był od KLM. Customer Satisfaction Survey. »Please kindly take the time to fill it in«. Oh, I will, trust me, I will”.

Linie lotnicze KLM znane są z uroczych filmików, w których demonstrują swoją wyjątkową dbałość o klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zamów bezpłatny newsletter, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się