Dotyk a decyzje zakupoweDotyk a decyzje zakupoweDotyk a decyzje zakupoweDotyk a decyzje zakupowe
Zmysł niezwykle ważny podczas zakupów. Czego o nim nie wiesz? (fot. Photogenica)

Dotyk a decyzje zakupowe

Dotyk a decyzje zakupowe
Patrycja Ogrodnik

Patrycja Ogrodnik

-

brand manager, Agencja Freebee

Patrycja Ogrodnik

Patrycja Ogrodnik

brand manager
Agencja Freebee

Opracowuje strategie komunikacji marek w portfolio New Media Ventures. Z wykształcenia marketingowiec i psycholog biznesu. Pasjonatka tematu zachowań konsumenckich oraz warunkowania decyzji zakupowych. Praktyk marketingu i komunikacji. Od początku pracy zawodowej związana z rynkiem e-commerce, w którym widzi olbrzymi potencjał sprzedaży na kolejne lata. Doświadczenia zdobywała m.in. w portalach horyzontalnych i platformach e-commerce, koordynując wszystkie działania marketingowe digital i offline.

Często zapominamy, jak ważną rolę odgrywa dotyk w wielu obszarach naszego życia. Jak istotny jest np. wpływ dotyku na to, co i kiedy kupujemy. A przecież organem, który odbiera bodźce dotykowe, jesteśmy my sami – całe nasze ciało.

Dotyk – jako układ czuciowy człowieka i jeden ze zmysłów – umożliwia nam reagowanie na temperaturę, fakturę, kształt i ból. Zestaw sygnałów jest odbierany przez receptory rozsiane po całym ciele, a następnie przesyłany do mózgu.

To pozwala nam odbierać otaczającą nas rzeczywistość. Jest też najbardziej podstawową formą poznawania oraz komunikacji ze światem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja