Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Jakie było pobudzenie emocjonalne internetowego komentatora? W marketingu to cenna wiedza (fot. Pixabay)

Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?

Czego nie wiesz o pobudzeniu emocjonalnym, a co warto zbadać, żeby zdobyć klientów?
Igor Starczak

Igor Starczak

-

copywriter, specjalista ds. content marketingu, Sentimenti

Igor Starczak

Igor Starczak

copywriter, specjalista ds. content marketingu
Sentimenti

Pasjonat twórczego pisania i niepoprawny miłośnik gry na gitarze.

Badanie emocji zawartych w treściach jest dziś chętnie wykorzystywane m.in. do analizy i przewidywania zachowań konsumenckich. Nic dziwnego. Odczytanie motywacji internautów pomaga lepiej określić grupę docelową danego produktu lub usługi, a następnie ułatwia precyzyjniejsze skonstruowanie komunikacji marketingowej. Jednym z parametrów, które warto uwzględnić podczas analizy emocji zawartych w tekście, jest pobudzenie emocjonalne. Dlaczego? Jakie korzyści z tego uzyskamy? Sprawdźcie w tym artykule!

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się