Nowa generacja, nowe problemyNowa generacja, nowe problemyNowa generacja, nowe problemyNowa generacja, nowe problemy

Nowa generacja, nowe problemy

Nowa generacja, nowe problemy
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Młodzi już nie rozdzielają świata pomiędzy off- i on-line, ponieważ nigdy nie zaznali okresu „preinternetowego”. O sposobach trafiania do nich z komunikatami reklamowymi rozmawiano podczas trzeciej edycji Kids & Family Marketing Day.

Adaptacja do potrzeb nowej, rosnącej generacji – już nie Iksów czy Igreków – spędza sen z oczu twórcom kampanii reklamowych. Do osiągnięcia pełnoletności młodzi ludzie zobaczą 170 tys. reklam, podczas gdy obecni 40–50-latkowie do swojej osiemnastki zobaczyli ich tylko 40 tys.

Oznacza to nie tylko ogromny spadek zainteresowania treściami reklamowymi, ale i znaczne skrócenie czasu potrzebnego do skupienia uwagi potencjalnego konsumenta (bądź jego rodzica) na produkcie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się