Jak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danychJak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danychJak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danychJak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danych
Gdy masz zbyt mało danych, biznes się nie ułoży – przestrzegają dostawcy 3rd party data (fot. Pixabay)

Jak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danych

Jak nie dać się spławić i odnieść sukces w biznesie opartym na danych
Marcin Filipowicz

Marcin Filipowicz

-

wiceprezes, Audience Network z grupy Cloud Technologies

Marcin Filipowicz

Marcin Filipowicz

wiceprezes
Audience Network z grupy Cloud Technologies

Odpowiada za realizację kampanii dla agencji i podmiotów prowadzących kampanie audience i behawioralne dla klientów końcowych, a także za aktywne współtworzenie strategii sprzedaży. Specjalizuje się w dziedzinach: e-commerce, nowe media, big data marketing, SEM. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamy online. Realizował projekty dla uznanych marek zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Każdego roku na półki sklepowe trafia ponad 30 tys. nowych produktów z kategorii dóbr szybkozbywalnych. Podobne funkcje, opakowanie, a nawet cena – walczymy na rynku sobowtórów. Jak wobec tego odnieść sukces w biznesie? Skutecznie komunikując się ze swoimi odbiorcami. Zbieraj i analizuj dane, wyciągaj z nich wnioski, a zrozumiesz potrzeby klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się