DMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowańDMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowańDMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowańDMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowań
Czy twój cenny klient ma cyfrowego bliźniaka? Dzięki DMP to sprawdzisz (fot. Pixabay)

DMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowań

DMP – multinarzędzie dla marketingu. Poznaj 5 jego zastosowań
Maciej Sawa

Maciej Sawa

-

, przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Maciej Sawa

Maciej Sawa

przedstawiciel Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, CEO OnAudience.com (grupa Cloud Technologies)

Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży. Specjalizuje się m.in. w wykorzystaniu technologii big data i sztucznej inteligencji w marketingu cyfrowym, monetyzacji danych oraz w zastosowaniu automatycznego modelu zakupu reklam (programmatic) w kampaniach online.

DMP to stosunkowo młoda technologia, która umożliwia realizację całej strategii marketingowej przedsiębiorstwa za pomocą jednego, rozbudowanego narzędzia. Odpowiednio stosowana, podnosi efektywność marketingu oraz sprzedaż. Wymaga jednak bliższego poznania i oswojenia. Na początek więc 5 przykładowych zastosowań tego oprogramowania, łączącego kreatywność marketingu z możliwościami nowoczesnego IT.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się