Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”

Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”

Czytelnicy do boju! – nawołuje „Machina”
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Powoli milkną echa gorących dyskusji o wolności słowa, rozpętanych po opublikowaniu w prasie karykatur Mahometa. Zamilkły również dyskusje wokół okładki wznowionego czasopisma „Machina”. Warto jednak przypomnieć interesujący krok, jaki wykonała redakcja pisma, aby zintegrować czytelników, a jednocześnie bronić swojej marketingowej decyzji. Zachęcała wprost potencjalnych obrońców do walki o jej dobre (?) imię, czyniąc z nich narzędzie swojego PR.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja