Nie chcemy obsługi klienta?Nie chcemy obsługi klienta?Nie chcemy obsługi klienta?Nie chcemy obsługi klienta?
Jeśli tradycyjna obsługa klienta jest byle jaka, to rzeczywiście się nie obroni (fot. Pixabay)

Nie chcemy obsługi klienta?

Nie chcemy obsługi klienta?
Kornelia Podziemek

Kornelia Podziemek

-

specjalista ds. PR, Qualimo

Kornelia Podziemek

Kornelia Podziemek

specjalista ds. PR
Qualimo

Poziom obsługi klienta ma ogromny wpływ na budowanie reputacji firmy, marki oraz lojalności konsumenckiej – tę opinię słyszeliśmy ostatnio bardzo często. Tymczasem, zdaniem autorów artykułu „Harvard Business Review” sprzed kilku miesięcy, większość klientów nie chce związku z firmą i w wielu wypadkach wybiera samoobsługę. Z pomocy konsultanta z kolei korzysta sporadycznie – często w sytuacjach, w których nie ma już innej możliwości rozwiązania problemu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja