Najlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchaćNajlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchaćNajlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchaćNajlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchać

Najlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchać

Najlepsi dyktują własne warunki – Adele wybiera, gdzie można jej posłuchać
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Streaming muzyki zmienia kontakt konsumentów z utworami i rewolucjonizuje tę gałąź biznesu. Tymczasem okazuje się, że niektórzy artyści mają własne plany. Adele swoje zrealizowała i miała do tego prawo. Aby przekonać do siebie twórców takich jak ona, Spotify będzie musiał nieco nagiąć swoje zasady.

Sprzedaż fizycznych nośników z muzyką regularnie spada. W Stanach Zjednoczonych w samym tylko 2010 roku rynek zmniejszył się o 10%, a płyty CD czy winyle stały się towarem przeznaczonym dla oddanych fanów. W 2011 roku do statystyki wkradła się mała nieregularność – ilość sprzedanej muzyki na krążkach wzrosła o 1%. Przypadek? Nie do końca.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się