Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?

Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?

Czy dzisiejszy e-mail marketing to tylko wysyłanie e-maili?
Joanna Wójcik

Joanna Wójcik

-

Joanna Wójcik

Joanna Wójcik

Połączenie e-mail marketingu i innych kanałów promocji daje dzisiaj firmom zupełnie nowe możliwości dotarcia do klientów. Wyręcza je w niektórych obowiązkach dzięki automatyzacji części procesów, a jednocześnie pozwala zachować wysoce spersonalizowaną formę komunikacji.

E-mail marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych narzędzi pracy marketera. Zgodnie z badaniami DMA National Client Email Report, w 2015 roku wskaźnik ROI z e-mail marketingu wynosił ponad 3800%. Oznacza to, że każda zainwestowana w te działania złotówka generowała średnio 38 zł przychodu.

Jak z kolei wynika z badań przeprowadzonych przez platformę analityczną Custora, na samym rynku e-commerce e-mail marketing odpowiada za 15,6% transakcji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się