Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel? - Marketing przy Kawie
Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?
We wszystkich kanałach doświadczenie klienta ma być spójne (fot. nandyphotos/Fotolia)

Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?

Kanał z niespodzianką – multi-channel, cross-channel czy omnichannel?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Konsumenci są zirytowani. Irytuje ich sytuacja, w której czegoś nie wiedzą, nie rozumieją, coś zajmuje zbyt wiele czasu. Gdy coś idzie nie tak albo jedno kliknięcie wyprowadza nie tam, gdzie trzeba. Irytuje ich brak informacji, a jeszcze bardziej brak precyzji i narażanie ich na niemiłe niespodzianki w procesie zakupowym. Mimo to kupują – swoje ulubione marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja