Hugo opuszcza krainę luksusuHugo opuszcza krainę luksusuHugo opuszcza krainę luksusuHugo opuszcza krainę luksusu
Czas zrezygnować z aspirowania do grona ekskuzywnych brandów (fot. kadr ze spotu Hugo Bossa)

Hugo opuszcza krainę luksusu

Hugo opuszcza krainę luksusu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Hugo Boss likwiduje niektóre sklepy, a niedawno prezes firmy przyznał, że próba przejścia z poziomu premium na półkę produktów luksusowych zakończyła się porażką. Skąd wzięły się problemy marki, którą jeszcze w 2014 roku umieszczano w gronie ośmiu najcenniejszych brandów odzieżowych świata?

Mark Langer, nowo wybrany prezes koncernu, w rozmowie z niemieckim dziennikiem „Handelsblatt” mówił bez ogródek: „Nasze wysiłki, by przenieść markę z segmentu premium do segmentu luksusowego, nie przyniosły rezultatów”. 

W trzecim kwartale globalna sprzedaż Hugo Bossa spadła o 3 proc. Na niektórych rynkach nie było tak źle: w Wielkiej Brytanii nastąpił wzrost sprzedaży o 5 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się