Hugo Boss likwiduje niektóre sklepy, a niedawno prezes firmy przyznał, że próba przejścia z poziomu premium na półkę produktów luksusowych zakończyła się porażką. Skąd wzięły się problemy marki, którą jeszcze w 2014 roku umieszczano w gronie ośmiu najcenniejszych brandów odzieżowych świata?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mark Langer, nowo wybrany prezes koncernu, w rozmowie z niemieckim dziennikiem „Handelsblatt” mówił bez ogródek: „Nasze wysiłki, by przenieść markę z segmentu premium do segmentu luksusowego, nie przyniosły rezultatów”. W trzecim kwartale globalna sprzedaż Hugo Bossa spadła o 3 proc.
Na niektórych rynkach nie było tak źle. W Wielkiej Brytanii nastąpił wzrost sprzedaży o 5 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.