Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?
Czas opanować design thinking (fot. Pixabay)

Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?

Czego marketing może zazdrościć designowi? Do czego design potrzebuje PR-u?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak sprawić, by event dla designerów stał się platformą komunikacyjną promującą szkołę wyższą? Jaką drogę trzeba przejść od pomysłu na produkt do jego pojawienia się na rynku? Jak działają blogerzy wnętrzarscy? O tym rozmawiali w Krakowie uczestnicy spotkania poświęconego designowi.

Dobre projekty w designie często rodzą się z banalnych codziennych problemów. Takich jak choćby ten. Student jedzie na uczelnię na uroczystość zakończenia roku akademickiego. Objuczony teczką i laptopem, z trudem radzi sobie w tramwaju z przewiezieniem kilku bukietów kwiatów dla kadry naukowej.
Od pomysłu do sprzedaży – trzeba na to spojrzeć jak na proces
Tak właśnie było kilka lat temu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się