Rytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystówRytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystówRytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystówRytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystów

Rytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystów

Rytm PR-u, czyli jak promować muzykę i tworzących ją artystów
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Koncerty i festiwale na stałe wpisały się w kalendarze wydarzeń kulturalnych polskich miast. Dostęp do muzyki jest obecnie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Czy w takiej sytuacji łatwo jest promować imprezy muzyczne oraz muzyków? Jak robić to z sukcesem? O tym rozmawiali uczestnicy 21. spotkania z cyklu Komu Komunikacja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się