„PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem”. Raport z badania w ramach projektu Komu Komunikacja (infografika)
  • 1
  • 1
15.02.2016

„PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem”. Raport z badania w ramach projektu Komu Komunikacja (infografika)

PR-owcy i digital influencerzy dostrzegają korzyści z wzajemnej współpracy, ale wciąż brakuje im jasno określonych reguł wspólnych działań. To jeden z wniosków z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego w ramach projektu Komu Komunikacja, zebranych w raporcie „PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 lutego 2016

14 lutego 2016

12 lutego 2016