Czas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznegoCzas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznegoCzas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznegoCzas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznego
Więź z pracownikami to podstawa marki pracodawcy (fot. koszivu/Fotolia)

Czas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznego

Czas na powtórkę z employer brandingu – zwłaszcza wewnętrznego
Piotr Jurczak

Piotr Jurczak

-

, BadaniaHR.pl, Sedlak & Sedlak

Piotr Jurczak

Piotr Jurczak

BadaniaHR.pl, Sedlak & Sedlak

„Możemy ogłosić, że rynek, na którym pracodawcy dyktowali warunki, jest za nami. Witamy na rynku pracownika!” – tak na początku 2016 roku skomentował wyniki badania nastrojów gospodarczych Cezary Kaźmierczak, prezes ZPiP. Jak powinny zareagować na to firmy? Przede wszystkim dbałością o satysfakcję i pozytywne opinie aktualnych pracowników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja