Mechaniczny podróżnik SamsungaMechaniczny podróżnik SamsungaMechaniczny podróżnik SamsungaMechaniczny podróżnik Samsunga

Mechaniczny podróżnik Samsunga

Mechaniczny podróżnik Samsunga
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Marsjański łazik inspiruje. Samsung wysyła własne urządzenie w podróż dookoła świata, w Polsce agencja Isobar konstruuje własny łazik do celów employer brandingowych. „Curiosity” w ten sposób nabiera nowego znaczenia.

Kiedy NASA postanowiła poszukać śladów życia na Marsie, oczy świata zwrócone były na sześciokołowy łazik (z angielskiego rover) Curiosity. W samotnej podróży miał on zbadać najbliższą nam planetę Układu Słonecznego.

Robot mający możliwość swobodnego poruszania się po powierzchni planety, na której wylądował, stanowił łącznik między nią a zamkniętymi w laboratoriach pracownikami NASA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja