Marsjański łazik inspiruje. Samsung wysyła własne urządzenie w podróż dookoła świata, w Polsce agencja Isobar konstruuje własny łazik do celów employer brandingowych. „Curiosity” w ten sposób nabiera nowego znaczenia.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy NASA postanowiła poszukać śladów życia na Marsie, oczy świata zwrócone były na sześciokołowy łazik (z angielskiego rover) Curiosity. W samotnej podróży miał on zbadać najbliższą nam planetę Układu Słonecznego.
Robot mający możliwość swobodnego poruszania się po powierzchni planety, na której wylądował, stanowił łącznik między nią a zamkniętymi w laboratoriach pracownikami NASA.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.