Marka Converse zaprosiła swoich fanów do projektowania i sprzedawania butów via Facebook. Nowa akcja marki to krok naprzód w zakupach społecznościowych oraz modelowy przykład marketingu w social media.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zaangażować facebookowego fana na tyle, by stał się po prostu sprzedawcą ulubionego produktu – to ciche marzenie wielu social media managerów. Jeśli w dodatku marka ma ponad 20 mln fanów, od takich marzeń może wręcz zakręcić się w głowie. A tylu ich ma właśnie Converse. Do ich dyspozycji oddano aplikację Made By, aby mogli customizować – spróbować swych sił jako kreatorzy autorskich wzorów trampek.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.