Czym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalęCzym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalęCzym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalęCzym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalę

Czym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalę

Czym przyciągnąć do siebie największego egoistę w historii? Tylko personalizacją na wielką skalę
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Ludzkość wyprodukowała już 14 zetabajtów danych. W następnych latach wartość ta będzie rosła w dwucyfrowym tempie. Szaleństwo? Jak najbardziej – przeciążenie informacyjne jest faktem. Jak więc dostarczyć komunikat do zwykłego konsumenta? Zastanawiali się nad tym uczestnicy konferencji Havas Media Group „Organic Marketing”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się