Luksus w czasach kryzysu - Marketing przy Kawie
Luksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnowaćLuksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnowaćLuksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnowaćLuksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnować
Magia luksusu działa także w kryzysie (fot. Syda Productions/Fotolia)

Luksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnować

Luksus w czasach kryzysu – dlaczego tak trudno z niego zrezygnować
Agnieszka Jurkiewicz

Agnieszka Jurkiewicz

-

senior account manager, MSL Warsaw

Agnieszka Jurkiewicz

Agnieszka Jurkiewicz

senior account manager
MSL Warsaw

„Nie mają chleba? Niech jedzą ciastka!” – miała stwierdzić Maria Antonina, widząc demonstrujących przed Wersalem Francuzów. Luksus od zawsze był źródłem dylematów moralnych. Z jednej strony niedostępny, pożądany, wzbudzający zazdrość, hierarchizujący społeczeństwo. Z drugiej strony będący kołem zamachowym współczesnego kapitalizmu, łatwym sposobem zbudowania określonego wizerunku, zasygnalizowania swojej pozycji społecznej i sukcesu życiowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to