Bohater na głodzie - Marketing przy Kawie
Bohater na głodzieBohater na głodzieBohater na głodzieBohater na głodzie

Bohater na głodzie

Bohater na głodzie
Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

-

Magdalena Michalak

Magdalena Michalak

Coca-Cola staje do walki o klienta uzbrojona w nowy pomysł reklamowy. „Oznaki pragnienia” wyglądają niewinnie, ale to tylko pozory, bo w rzeczywistości reklama ta jest ciekawą psychologiczną mieszanką wybuchową.

Spot „Oznaki pragnienia” to gra Coca-Coli z uważnym odbiorcą-obserwatorem. Wraz ze spragnionym bohaterem filmu przemierza on wąskie miejskie uliczki, zastanawiając się, gdzie tym razem pojawi się znajomy kształt butelki. Patrzy, rozgląda się, rozpoznając charakterystyczne kształty. Gra przypomina zabawę w znajdowanie ukrytych wyrazów w kwadracie liter – liczy się spostrzegawczość i umiejętność kojarzenia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja