Coca-Cola staje do walki o klienta uzbrojona w nowy pomysł reklamowy. „Oznaki pragnienia” wyglądają niewinnie, ale to tylko pozory, bo w rzeczywistości reklama ta jest ciekawą psychologiczną mieszanką wybuchową.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spot „Oznaki pragnienia” to gra Coca-Coli z uważnym odbiorcą-obserwatorem. Wraz ze spragnionym bohaterem filmu przemierza on wąskie miejskie uliczki, zastanawiając się, gdzie tym razem pojawi się znajomy kształt butelki. Patrzy, rozgląda się, rozpoznając charakterystyczne kształty. Gra przypomina zabawę w znajdowanie ukrytych wyrazów w kwadracie liter – liczy się spostrzegawczość i umiejętność kojarzenia.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.