Więcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowychWięcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowychWięcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowychWięcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowych
Nowocześnie zaprojektowana witryna sklepu skłania do interakcji (kadr ze spotu Marionettebot)

Więcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowych

Więcej niż window shopping – innowacje w witrynach sklepowych
Witryna stanowi bodaj najważniejszy przyczółek sklepu. O rozproszoną uwagę klienta trwa bezustanna walka, w której wykorzystuje się zarówno design, kolory, jak i multimedia czy próby podejmowania interakcji z przechodniami. Interakcji, do której można nawet zaangażować roboty.

Wszyscy ze szkoły pamiętamy, jak ważnym elementem warszawskiego sklepu opisywanego w „Lalce” Bolesława Prusa była witryna z nakręcanymi zabawkami. Już wtedy zdawano sobie sprawę z wartości „multimedialnych” sztuczek we wzbudzaniu zainteresowania potencjalnych klientów.

Od epoki mechanicznych cudeniek nakręcanych kluczykiem dzieli nas jednak wiele.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się