Kellogg’s: ikony marki nabierają kształtówKellogg’s: ikony marki nabierają kształtówKellogg’s: ikony marki nabierają kształtówKellogg’s: ikony marki nabierają kształtów

Kellogg’s: ikony marki nabierają kształtów

Kellogg’s: ikony marki nabierają kształtów
Ważniejsze od wyglądu jest nasze samopoczucie. Gdy podejmujemy wyzwanie dietetyczne, najbardziej liczą się cele życiowe i motywacja. Taki przekaz, zgodnie z zamysłem twórców, należy dostrzec w działaniach marketingowych płatków śniadaniowych Special K marki Kellogg’s w Wielkiej Brytanii. A udowodnić to mają bohaterki reklamy – kobiety z krwi i kości, może o nieco pełniejszych kształtach, ale za to z uśmiechem stające na wadze.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się