Doskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamieDoskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamieDoskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamieDoskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamie

Doskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamie

Doskonałość pod ostrzałem – protesty przeciw photoshopowaniu w reklamie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowa reklama mascary Diora, z aktorką Natalie Portman, została zakazana na podstawie skargi konkurencyjnego koncernu L'Oreal. Rewolucja cyfrowa, która zbliżyła fotografię do malarstwa, jest coraz większym kłopotem dla koncernów kosmetycznych. Od niedawna również w Polsce.

Rok dwutysięczny. Konto internetowe oraz numer telefonu, pod którym brytyjska organizacja Advertising Standards Authority przyjmuje skargi, w krótkim czasie stają się jednymi z najbardziej poszukiwanych danych kontaktowych. Wszystko przez reklamę perfum Yves Saint Laurent, przedstawiającą nagą modelkę Sophie Dahl leżącą w zmysłowej pozie.

Oburzeni seksualną aurą zdjęcia konsumenci wysyłają niemal tysiąc skarg, przez co plakat jest do dzisiaj ósmą wśród najczęściej zaskarżanych reklam w historii Wielkiej Brytanii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się